Brudklänningsjakt!

2011-10-04 | 10:36:44 | Kategori: Festligheter | 0 kommentarer


Idag, vid lunchtid, ska vi bege oss ut på brudklänningsjakt, första ronden!
Svägerskan Sofiia ska försöka hitta klänningen med stort K med sina medhavande brudtärnor (bl.a. jag).
Genom Göteborgs gator och bröllopsbutiker ska vi ta oss fram.

Sofiia har redan innan, likt många andra blivande brudar, en bild av hur klänningen ska se ut. Många gånger blir det något helt annat. Så var det även för mig som först tänkte mig en jungfruklänning med långt släp men som slutligen köpte en outstanding prinsessklänning - givetvis med långt släp - från italienska Maggie Sottero. Första och sista gången i ens liv som man öppet kan säga
"Fan va snygg jag var!"

Spännnade ska det i alla fall bli!
Och Sofiia kommer bli sååå vacker :)

Ha en underbar dag!
Vi hörs senare!


Ps. Läkarbesöket igår tog mig 1 timme och 45 minuter. Det gav inga nya resultat annat än att jag fick starkare värktabletter, än de jag hade innan, utskrivet. Voooila!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0