Från dagen

2011-10-15 | 19:37:19 | Kategori: Från hjärtat | 0 kommentarer
I natt kl 04.00 beger vi oss till Landvetter flygplats.
Pappas flyg till Teneriffa går 07.15 men redan 2½ timme innan ska de vara på plats. Antagligen har många rullstolar och majoriteten behöver mycket hjälp.

Kan inte förstå att han ska vara borta EN HEL MÅNAD! Sorgligt!

På Cliniqua Vintersol träffas de som också har ALS men även andra sjukdomar såsom MS och reumatism. Solen och värmen gör gott men även viss träning står på dagordningen. Och för pappas del är det nog viktigt att också komma bort från "helvetet" här hemma. Med facit i handen ångrar jag lite att jag bara bokade en vecka. Fast samtidigt, hade jag åkt två veckor så hade jag saknat ihjäl mig efter Viktor och Elsa också. Vilket dilemma va :)

Bjöd pappa på middag, tacos, och lite opassande så öppnade vi en flaska Amarone till det, något som pappa fick i present och hade med sig. Ibland får man gå utanför gränserna med finvinerna ;)

På dagen träffade vi Karina och barnen. Länge sedan vi sågs så det var verkligen mysigt! Fikade och tog sedan en tur upp till huset. Karina hade ännu inte sett det "live" och det var väl på tiden nu!
Jag själv blir alldeles till mig när jag ser att det börjar arta sig. Vill flytta in NUUU!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0