Internetshopping!

2011-10-01 | 22:52:00 | Kategori: Hem & inredning | 0 kommentarer

Ja, vad gör man en lördagskväll om inte INTERNETSHOPPAR!
Jag får snart dra åt spännband på plånboken men det är ju så roligt att planera, rita och hamstra på sig massa saker inför DEN STORA FLYTTEN!

Från The Home beställde jag en superfin loungefåtölj i lila ulltyg. Den kommer passa perfekt i gästrummet! Det blev också en loungestol i rostfritt med svart dyna, antagligen pricken över i:et i köket. Och slutligen en klotformad taklampa där översta halvan är silvrig och den nedersta transparent. Den ska pryda vårt sovrum som ska ha vitt och silver som bas.


Fick också inhandlat en brödkorg (påse?!) från Stelton och en riktigt cool sophink från Rum 21. Behöver jag tillägga att Viktor kliade sig lite i huvudet när jag meddelade om att jag köpt en brödkorg och sophink?!
Återigen, jag jobbar baklänges :)

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0