På tal om glas & porslin

2011-10-11 | 14:48:22 | Kategori: Jossie gillar | 2 kommentarer


Karl Lagerfelds designkollektion för Orrefors ser faktiskt riktigt lovande ut.
Raka linjer i svart och vitt - perfekt i ett hem som mitt!

Royal Design har för övrigt en uppsjö av glas och porslin till bra priser!
Men när ovanstående kollektion släpps ska jag nog "hänga på dörrhandtaget" om jag hade bott vid Sturegallerian alltså!

.
Postat av: Anonym

Hej. karl lagerfeld kollektion finns redan sedan en tid tillbaka på josefssons i göteborg.

2011-10-11 @ 16:59:39
Postat av: Josefin

Okej, tack för kommentaren!

Där ser man hur ofta jag är ute :)

2011-10-13 @ 14:54:43
URL: http://mrsjossie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0