Sockersött!

2011-10-14 | 15:59:25 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Sista köret nu innan det är dags att åka hem och "fira fredag".
Gillar det uttrycket för det är väl precis vad man gör;
Firar att det är fredag. Ledighet. Helg.

Istället för att sitta och vara social med de andra under lunchen spenderar jag istället den timmen med att webshoppa. Livsfarligt men praktiskt och roligt :)

Coctail köpte jag bl.a. denna bedårande ljusslinga som jag tänkte ha i Elsas rum...

Lite gammeldags burkar av kitchig karraktär fick jag också klickat hem.

Nä, nu är det som sagt dags att begå sig hemåt.

Ska bara en sväng till gymmet och köra ett Afropass innan :)

Visst é jag hurtig?!!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0