Tårtbak & Bonde söker fru

2011-10-05 | 20:24:00 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Till på lördag ska jag göra en doptårta som en beställt.
Temat ska vara svart och silver. Lite annorlunda mot mina tidigare "verk" men jag ser det som en utmaning och tycker faktiskt att det ska bli riktigt roligt!

Fram till nu har jag bakat två tårtbottnar då tårtan ska vara i våning.
Har sprungit mellan Bonde söker fru på TV4 och köket ett x antal gånger nu :)
Det har dock blivit lite trixigt att baka i någon annans kök, med en ugn man inte är van vid osv. Jag hoppas i och för sig att slutresultatet blir lika bra som det brukar.

I morgon kväll väntar arbetet med det mer roliga - dekorationerna!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0