Familjen Prylnörd!

2011-09-03 | 23:54:00 | Kategori: Jossie gillar | 0 kommentarer

Spontanitet är väl på både gott och ont...

Ibland kan jag få riktiga "flippar" och nästan få panik om jag inte får utföra/köpa/göra just det där som jag kommer och tänka på just för stunden.

Så i lördags på eftermiddagen frågade jag Viktor om jag kunde åka i väg o köpa en iPad2. Han är inte den som tjatar emot tekniska prylar men jag lade ändå fram en del argument till varför vi bör ha en "padda".

Sagt och gjort.
En svart iPad 2, 32GB välkomnades till Familjen Prylnörd.



Wilma lade genast beslag på den och ansåg att det var hennes "padda".
Lägg märke till lyckan i hennes ögon :)

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0