Härligt väder!

2011-09-26 | 14:00:52 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Måndag. Möternas dag.

Alldeles nyligen träffade jag en som eventuellt ska ta över Julias tjänst i butiken nu när hon åker till andra sidan Atlanten.
Och kl 14 kommer det en hit till kontoret som tydligen vill ha med mig i något informationsblad inom VVS-branschen. Kvinna i branschen var argumenten!
Tja, låter väl rätt bra :)

I dag, för hundrafemtionde gången har jag börjat mitt "nya liv". Jag har i princip blivit fet av att bo hos svärföräldrarna...
"Något gott till kvällskaffet"
"Något gott efter maten".
Ja, det sätter sina spår. Men nu är det stopp. Ska i väg i kväll och prova ett nytt pass på Life "Afro" (antagligen likvärdigt zumban med medryckande musik) och så lite solning på det...
Funderar dessutom helt seriöst på att skaffa PT (personlig tränare) en period.
Börjar redan nu tänka på beach 2012 ;)

Härligt väder är det i alla fall idag!




.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0