Lång väntan...

2011-09-09 | 13:21:42 | Kategori: Husbyggnationen | 0 kommentarer

Under tiden som vårt huset håller på att färdigställas, så har jag hunnit samla på mig ett och ett annat blad när det gäller inspiration och idéer. I ärlighetens namn en tjock mapp full av bilder och texter.

Det är så typiskt mig att överplanera allting.

Det är som om jag får kniven mot strupen och alla val är det sista jag gör! Istället för att realistiskt tänka att vissa val går att förändra i efterhand om det skulle kännas helt fel.

Nu när det börjar närma sig inflyttning (ja, om preliminärt en månad) så har jag faktiskt kunnat sålla ut lite grann. Det börjar liksom klarna för mig.

I alla fall så är målaren på plats och på måndag börjar han tapetsera, bara att få upp spackel på väggarna känns som en totalförändring!

Om en månad ja, preliminärt... Väntan känns förjäves!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0