Rapport inifrån!

2011-09-18 | 22:41:00 | Kategori: Husbyggnationen | 0 kommentarer
I brist på andra aktiviteter åkte vi en sväng till huset och kikade till det.

Jag försöker att inte springa där allt för mycket eftersom man då ser större och fler resultat!
Men... Jag är ju nyfiken av naturen :)

Så här långt har vi hunnit i skrivande stund:


Ett kaotiskt blivande kök! 
Som synes så återstår det en del arbete: Kylskåpet är tillfälligt och kommer att bytas ut mot integrerade (eventuellt) Bänkskivor saknas och lite luckor här och där. Det ska också tapetseras ovanför diskbänken där fönstrerna sitter.
 

Bra där att kakelsättaren markerar tydligt att tillträde är förbjudet ;)
Här ska det bli ett badkar. Direkt till höger vägghängd wc. På väggen till höger ett par tre skåp (med plats för alla frottéhanddukar osv. som jag lyckats samla på mig). Längs den vänstra väggen två lådkommoder med svarta granitskivor och fristående handfat. Bakom den högra väggen, duschväggar, och rakt fram Svedbergs badkar Round 160 (ett helt runt badkar)


Övervåningen färdigspacklad. Bilden är tagen från vårt sovrum bort mot resterande rum.
Lägg märke till takhöjden!


Här ska det bli kontor! En vägg med silver/vita ränder. Golvet har på bilden givetvis skyddats med täckpapp.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0