En fullspäckad lördag!

2011-09-18 | 12:28:00 | Kategori: Festligheter | 0 kommentarer

En mer eller mindre fullspäckad lördag!
Firade lillasyster som fyller 25 idag (söndag)

Vi träffades kl. 16.00 vid Panorama hotell där vi hade bokat spa´t (Relyxen även kallat). Drack lite öl, cider o vin och bubblade. Tog oss sedan vidare till Scandinavium för ishockeymatch!
Inte en chans att ett riktigt Frölundafan skulle missa en match :)

Matchen mellan Frölunda och Luleå var i ett verkligt högt tempo, emellanåt nagelbitande men Frölunda vann med 2-1. Därefter mötte vi upp Bartender-Magnus på Danilo.

Behöver ju inte, vid det där laget, nämna vad jag åt och drack :)
Även fast jag föredrar Magnus Mojitos så blev det åtminstone en tre styckna. Ingen wow-känsla men dom släckte delvis min törst!

Eftersom Jessica får tillgång till sin lägenhet på tisdag köpte vi tillsammans ett presentkort på IKEA. Antar att hon kommer hänga på IKEA´s entrédörr samma dag som hon fått nyckeln!



Min mindre normala bror...


Syster, Viktor, Jesper, fotoskygga Lollo och pappa.


Bartender-Magnus, födelsedagsbarnet Jessica & fotoskygga Lollo


David & Viktor


Pappa


Kvällen blev lagom sen (tycke från en tvåbarnsmamma). Kom i säng vid 01.30 efter en taxiresa hem.
En supertrevlig kväll var det i alla fall!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0