Åldersnoja?

2012-04-26 | 10:14:26 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Funderar helt seriöst på om jag fått någon form av åldersnoja...
Det är svårt att förklara men jag oroar mig så mycket över saker och ting. Dessutom så kommer jag inte till skott med att beställa resan inför hösten. Vart sjutton ska vi åka?

Jag läser skrämselpropaganda om resmålet Egypten. Vi har beslutat att vi bara kan vara borta en vecka från jobbet så Thailand hinns inte med. Kanarieöarna har jag gett allt för många besök sedan barnsben. Storstäder med barn är inte att tänka på...

Eller, måste man resa bara för att man fyller jämt?!
Kan man inte bara sitta hemma med myskläder, dricka ett glas vin eller två och titta på senaste avsnittet av någon populär tv-serie...

Jag tänker på den utbildning jag vill söka. Ansökningstiden går ut snart. Men är det så bråttom att ansöka just till denna hösttermin? Har jag inte tillräckligt omkring mig redan?

Och till sist så får jag för mig att åldern har med min skadade fot att göra. Kroppen tål liksom inte lika mycket längre, eller är det bara något jag fått för mig?
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0