Beach 2012 närmar sig...

2012-04-12 | 20:25:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Känner mig grymt hurtig!
Ett löppass i princip varje dag (vila söndagar) sedan en månad tillbaka.

Jag fick ett ryck och bokade in mig på BodyCombat (det var nog 5 år sedan jag tränade det sist). SJUKT JOBBIGT! Men grymt kul!



Jag är i alla fall otroligt nöjd med mig själv som arbetat upp min kondition så, annars hade jag inte orkat. Dessutom är min självdisciplin på denna typ av pass på topp.

Beach 2012 har jag inte bråttom till egentligen. Jag är ute efter välmående och egentid. Efter allting som jag ständigt tvingas gå igenom så behöver jag stärka mig själv. Och detta är en bra början.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0