Den kala, vita väggen

2012-04-25 | 22:49:00 | Kategori: Hem & inredning | 0 kommentarer
Vår trappa är stor och öppen, och på den ena väggen har vi satt två stycken förstoringar på barnen. Men, det känns ändå kalt och inte alls sådär välkomnande.

Egentligen så ville jag ha en STOR maffig tavla, men jag har inte hittat någon som känns tilltalande. Istället har jag kommit fram till att jag vill rama in denna affisch (som jag klickade hem härom dagen) tillsammans med ett hav av inramade bilder på oss familjemedlemmar, främst barnen med tanke på budskapet.

Beställde för en tid sedan några förstoringar med bilder som är helt underbara, jag måste vara en jäkla bra fotograf. Eller så är det så att barnen är grymma modeller :)

 

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0