Men vá jag velar!

2012-04-10 | 09:41:17 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Alla planer kretsar runt min kommande 30-årsdag.

Jag har preliminärbokat resor, för att i andra stunder ändra mig för att jag kommit på något annat.

Kap Verde-öarna stod överst på önskelistan innan det resemålet byttes ut mot Thailand. Nu har jag i stället kikat på Egypten men har fortfarande inte kommit fram till vad det blir.

Jamaica är ju lockande!
Kanarieöarna praktiskt, där har vi ju varit oräkneliga gånger. Men det känns en smula fantasilöst (Teneriffa tre gånger på ett år...)

Den största anledningen till att jag inte kan bestämma mig har nog mycket med pappa att göra. OM han följer med så måste området och hotellet vara anpassat för honom. Därför föll både Kap Verde och Thailand bort. Egypten hade nog varit perfekt för honom, för att inte tala om någon av Kanarieöarna.

Tiden tickar på... Ja, jag ger mig veckan ut att bestämma mig!



.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0