Nytta & nöje

2012-04-16 | 11:42:20 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
Inte ett endaste foto har jag tagit under helgen. Skandalöst!
Det blir ett grått och trist inlägg här i stället :)

Det har dock varit en helg i goda vänners lag...
Jonas och Karina på besök i lördags, Moffe och Roger hälsade på i går.

Löpturer i skogen har jag hunnit med också, plus att vi hjälpt mamma att flytta.

När jag tänker efter så har det varit en helg med både nytta och nöje. Viktor och jag tog oss an tvättstugan som behövde lite kärlek och omsorg. Efter magsjuke-epidemin för någon månad sedan, så höjdes tvätthögarna upp till taket, och jag har helt enkelt inte haft tid till att beta igenom det. Förrän i går.
Känns otroligt skönt!

Några få arbetsdagar kvar innan vi packar väskorna till Marseille!
Jag hoppas på riktigt vårväder, god mat och goda viner!
.
Postat av: Karin

Hej!



Först och främst så vill jag beklaga så mycket. Har hittat er annons på blocket och utförsäljningen av din familjs möbler. Vilken fruktansvärd sjukdom!



Jag blev förälskad i en byrå som jag tror fortfarande är till salu, är den det? Som sagt jag beklagar verkligen!



Du kan nå mig på min mailadress. Tack på förhand!



Mvh

Karin

2012-04-18 @ 23:04:19
URL: http://www.rosorpioner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0