Träningsabstinens

2012-04-18 | 08:17:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jag har hållt mig stenhårt till mitt träningsschema. Inte en endaste undanflykt här inte!
Men för någon vecka sedan, när det spöregnade ute, begav jag mig ut i skogen för en löprunda. Ja, för det finns ju inget dåligt väder :)
Trampade då snett, eller snarare, halkade på en rot och skadade foten. Skadan repade sig men i förrgår gick den upp. Nu strosar jag haltandes omkring och tycker synd om mig själv. Är också så förbannad på att jag inte kan träna och bad Viktor att köra hem vår träningscykel.

Så får det bli, lite hög musik i lurarna och så får jag trampa på i ett jäkla tempo!
Hur konstigt det än låter så börjar jag få träningsabstinens...
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0