Domen från reumatologen

2012-08-06 | 15:27:45 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Idag var det ÄNTLIGEN dags. Kan låta konstigt att man ser fram emot att få ett besked med någon tråkighet. Hoppas givetvis på att jag var fullt frisk och bara hade några konstiga krummelurer i kroppen eller något. Men att ha gått med en smärta av varierande grad enda sedan februari månad tar på krafterna. Dessutom har jag varit olustigt trött och jag har ju känt att det varit "något" med min kropp.
 
Vaknade lite för sent i morse. Glömde också att fixa barnvakt men det löste sig rätt väl. Elsa lämnade av hos familjen Wiklund medan Wilma fick vara sällskap på sjukhuset.
 
Två timmar tog läkarbesöket. Överläkaren undersökte noggrant, kliade sig lite i huvudet, skickade mig till sköterskorna som tömde mig på blod och så fick jag piller utskrivna.
 
Och precis som jag själv misstänkte, Psoriasis Atrit....
Jag har ju hunnit och leka doktor i ett bra tag nu, Google har nästan missbrukats.
 
 
Som grädde på moset satt en välbekant gul lapp i vindrutan när vi kom tillbaka till bilen. Förbannade p-boter!
Wilma blev rädd och trodde att polisen skulle komma och ta mig, tur att det inte är så allvarligt ;-)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0