Höstens nyheter!

2012-08-09 | 08:52:08 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Nu har H&M-katalogen dimpt ner i brevlådan och nyhetsmailen från olika företag strömmar in.
Höstens nyheter är på ingång även fast det kan kännas lite avlägset.
 
Trots att jag beställer det mesta på nätet så gillar jag att sitta och bläddra (och kryssa) i H&M-katalogen. Flertalet godbitar inför hösten har jag hittat, bl.a. den här superfina tröjan med en krage med pärlor, 299kr på H&M alltså.
 
Nu ska jag bege mig ut på jakt efter en outfit till skolstarten (ja, det är väldigt viktigt!). Inhandlade en Louis Vuitton väska i Stockholm, av perfekt storlek med plats för all litteratur jag kommer att släpa runt på.
 
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0