Önskas köpa: Tid!

2012-08-22 | 22:49:26 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Tre skoldagar nu avslutade. Bloggen har verkligen blivit lidande.
Tåg till Göteborg så tidigt på morgonen som jag inte är van vid. Hem sent på eftermiddagen. Bocka av hemuppgifter på checklistan. Siffror och formler bara snurrar i huvudet på mig, trots att jag faktiskt arbetat med detta dagligen i.... ja, jag vet inte hur många år!
 
Men det är ändå något nytt. Nya rutiner och inte alls sådär flexibla tider som jag haft tidigare.
 
Oavsett så är jag sjukt taggad på att ta mig igenom denna utbildning och det med goda betyg.
 
I morgon, torsdag, är det självstudier men jag har nästan hunnit färdigt morgondagens uppgifter. Det blir alltså ett besök till kontoret, överhängande uppgifter.
 
Vi hörs vidare i morgon för nu kallar skönhetssömnen!
Godnatt!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0