Platt fall

2012-08-27 | 22:21:00 | Kategori: Psoriasisatrit | 0 kommentarer
Trots att jag var helt slut efter skoldagen så pallvrade jag mig ner till gymmet.
Gick en stund på bandet som uppvärmning men kände redan där att det var "något" med kroppen. När lederna värker sätter det sig också på balansen, jag fick emellanåt hålla i mig under powerwalken på bandet.
 
Fortsatte sedan med bänkpress, lade på samma vikt som vanligt, men när jag greppade stången så vinglade jag till. Fick till några halvdana repetioner men kroppen skrek "nej, nej".
 
Och, jag blev så ledsen. Förbannad.
Det är frusterande när kroppen inte vill.
 
Fick istället tips från min PT om att sätta mig en stund i massagefåtöljen, vilket jag gjorde. Det gjorde faktiskt gott för en öm och ledsen kropp. Nytt försök i morgon.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0