Prinsessigt ska det vá!

2012-08-15 | 10:49:28 | Kategori: Tårtor, kakor & annat gott! | 0 kommentarer
Som jag nämnde igår så planerar jag redan för Elsas 4-årskalas.
Lade precis en order på Barnkalaset.se
En sida som rekommenderas för där finner man ett STORT utbud av produkter för framtida kalas. Man kan välja att gå igenom kategori för kategori eller klicka i ett tema (exempelvis Askungen) eller färgtema. Superenkelt!
 
Elsa har som synes valt Prinsesstema på sitt kalas. Askungens lugna pastellfärger får dominera. Vimplar i rosa, ljusblått och vitt. Våra taklampor i köket ska jag dekorera med organzatyg och sidenband.
 
Och när det kommer till "gottebordet" blir det ett rosa tema även där förstås!
Som t.ex. mjuka kakor med jordgubbsmousse och silverkulor på, cupcakes, cakepops, sockerkaka gjorda i fjärilsformar med kristyr på, upplagt på mina fina tårtfat!
 
Tror att fyraåringen kommer att bli mer än nöjd!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0