Sandsäck... Någon?

2012-08-14 | 19:57:43 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jag minns faktiskt inte när jag var på så här dåligt humör senast!
Ilskan bara kokade i mig tidigare under dagen.
 
Hade vi haft en sandsäck hemma hade jag stått och sparkat och slagit på den. Timme efter timme. Istället placerade jag min rumpa i soffan, tittade upp i taket och grinade en skvätt.
 
Varför detta humör håller jag för mig själv.
Bägaren bara rann över...
 
Humörkurvan börjar dock peka uppåt nu, och nu ska jag istället se till att muntra upp mig själv med lite kalasplanering. Lill-prinsessan Elsa fyller fyra år i början av september. Jag vill, som vanligt, vara ute i god tid. Det ska planeras in två kalas, ett för förskolekompisarna och ett för familj/släkt.
 
Sju sorters bakverk, inbjudningskort, dekorationer och pynt... In i minsta detalj! Såklart!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0