Svårknäckt nöt

2012-08-30 | 22:02:00 | Kategori: Hem & inredning | 0 kommentarer
Mellan mina självstudier, ekonomiarbetet och annat som ska göras samlade jag på mig lite inredningsinspiration.
 
Vårt vardagsrum är en svårknäckt nöt.
 
Vi hade tidigare det som tv-rum, men när rummet som går i fil med vardagsrummet gapade tomt, så lät vi göra i ordning det till ett tv-rum. Vi köpte soffor, matta och tapetserade om.
 
Nu är det liksom ingenting mer i vardagsrummet mer än "här har vi placerat ut möbler utan vidare eftertanke".
Min idé är att skapa något helt nytt för att få till den rätta känslan igen. Soffan får gärna stanna kvar men fåtöljerna kan med fördel bytas ut mot något nättare.
 
Rummet, som även är öppet mot kök och matplats ska ju fungera som sällskapsutrymme.
Så efter lite surfande hittade jag bl.a nedanstående bild. Gillar det svart/vita som bas.
 
(Bild lånad från bloggen Trendenser.se)
 
Kan för övrigt rekommendera den bloggen för MASSVIS med inspiration!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0