Tillbaka på kontorsstolen

2012-08-07 | 11:27:02 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Även denna morgon fick en rivstart.
 
Elsa kördes till dagis. Lite motvilligt gick hon in och satte sig vid frukostbordet. Wilma och jag åkte sedan vidare till skolan och hennes första dag där.
 
Så förväntansfull hon var!
 
Allting kändes mer än bra och det är en perfekt tid för henne att börja skolan nu. Elsa ska inte hämtas förrän kl. 13 vilket gjorde att jag hann upp till min saknade kontorsstol en sväng.
 
Pappershögarna är som skyskrapor, jag har minst sagt lite att ta igen.
Och om ett par veckor sitter jag i skolbänken, känns väldigt nervös faktiskt!
Studentlitteraturen är hemklickad från nätet (bokextra.se har enligt mina jämförelser bra priser, för det plockar på sig inför varje kurs)
 
Så, nu är jag redo att anta den utmaningen också!
 
Ikväll väntar första PT-passet efter semestern, något som jag också ser fram emot!
Vi hörs senare! Ha en fin dag!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0