Välbehövlig makeover!

2012-08-15 | 09:08:05 | Kategori: Träning & hälsa | 0 kommentarer
En makeover är precis vad jag behöver!
 
Idag är det återigen dags för ett efterlängtat frisörbesök, givetvis/som vanligt hos bästa Karina på ENVY. Får tänka på att jag bör se någorlunda ut till lördagens bröllop :-)
 
Ja, kära svägerska. Dagen D närmar sig med stormsteg!
 
Tärnklänningen provade jag först i söndags. Den har hängt så fint under plast i flera månader. Och sist jag hade den på mig så behövde axelpartiet justeras 1-1,5 cm på vardera axel. Men efter mitt hektiska träningsschema och muskeluppbyggnaden som den också medfört, så behövdes det inte!
 
Attans! Jag som hoppades på att klänningen skulle vara stor som en säck...
Skämt o sido så hade jag väldigt sluttande axlar innan så därför detta resultat.
 
Just det ja, måste hinna med ett träningspass idag också... Det nya programmet har nu skrivits ut och jag är redo för den nya utmaningen! Det är ett jäkligt tufft pass för övrigt.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0