Den perfekta skänken...

2012-12-03 | 15:14:07 | Kategori: Hem & inredning | 0 kommentarer
...har jag letat efter länge, länge. Utan resultat.
En vägg (målad i kritvitt) i vårt vardagsrum är fortfarande eländigt kal. Och som vanligt så har jag velat fram och tillbaka. Ett tag så var jag inne på att fynda en gammal skänk på loppis, måla den i svart matt färg.
Men så kommer frågan, NÄR ska jag få tid med det?
 
Istället har jag nu bestämt att vi ska köpa ett par-tre väggskåp i svart högglans. Och dessa ska byggas ihop och för att få en mer industriell känsla, montera hjul undertill.
Skåp kan man aldrig ha för många av och jag vet precis hur jag ska dekorera denna skänk. Mer om det när den väl är på sin plats. Ett projekt jag ser fram emot i alla fall!
 
 
Har också hittat en SJUKT snygg lampa att sätta på väggen. Tror den kommer från House Doctor. Än så länge råder köpstopp på sådana ting så jag ger mig ut på jakt först i början på nästa år.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0