En vecka kvar...

2012-12-14 | 18:24:20 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
...nästa fredag, vid den här tiden, har jag avslutat tentan i Ekonomistyrning.
Kursen i sig är intressant, givetvis, men mäktig. Särskilt nu inför jul när man vill vara hemma och mysa med familjen, äta pepparkakor, julpyssla och bara vara.
 
Kommande julledighet ska verkligen vara LEDIGHET. Det ser jag fram emot!
 
Än så länge har fredagen inte bjudit på något mer än plugg, jobb och papperssortering. Jag har halvmeter höga högar som bara skriker "sortera mig". Men nu är det gjort!
 
Nu ska jag krypa ner i soffan, under en filt, med barnen och titta på årets julkalender!
Ha en mysig fredag ni med!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0