Noll motivation

2012-12-11 | 21:24:29 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jag är nog i STORT behov av lediga dagar, semester... Vad som helst!
Den 21 december är det dags för den sista tentan för i år, i ekonomistyrning av alla kurser.
 
Motivationen gick ur mig precis som om jag tagit bort en ventil på ett däck.
 
Noll komma noll noll.
 
 
Hade det fungerat, så hade jag tagit fram och tagit patent på: att dygnet skulle ha fler timmar, motivation samt energi. Det finns en stor brist av samtliga just nu.
 
Men istället för att sitta här och slösurfa så får jag nog se till att slå upp böckerna. Memorera lite matematiska formler och annat kul en tisdagskväll som denna :-)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0