Överraskningar i postboxen

2012-12-03 | 13:22:17 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Precis som alla andra år så gillar jag dessa juletider. Företag som skickar små julklappar. Eller som nu, i adventstider, chokladkalendrar. En sann överraskning när postboxen töms med andra ord!
Eftersom 1a december inföll på en lördag så blev det tre luckor från denna chokladkalender :-)
 
 
Idag är jag alltså på plats på kontoret. Har egentligen hur mycket som helst att plugga, men samtidigt så gör ingen annan mitt jobb här så...
 
Och vad det har snöat i natt!
Jag gillar det. Inte kylan men snön som lyser upp dom annars mörka dagarna. Pappa och hans käresta åkte till Teneriffa igår (gottegrisar). Det hade jag förstås inte tackat nej till!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0