Bantningskur?!

2012-02-08 | 11:31:17 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Seriöst, hur mycket man kan egentligen svettas?
Känner mig... Rätt ofräsch!

Gårdagen, jag låg och sov konstant. Stackars barnen som fick roa sig på egen hand, men jag orkade verkligen inte. Det bara snurrade och jag kände mig svimfärdig när jag serverade dem frukost.

Kanske är detta rena bantningskuren?!

Trots mitt fortsatta sjukdomstillstånd så sitter jag på kontoret. Bokslutet för januari MÅSTE göras och ingen annan än jag kan göra det jag gör. En nackdel med mitt arbete.

Fördelen är dock att jag kan vara ledig i vissa perioder. Mamma ville bjuda med mig till Teneriffa med avgång på torsdag. Sån´t kan man sticka i väg på i min yrkeskategori såvida det inte är bokslut förstås!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0