Reseplaner

2012-02-29 | 13:41:14 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Känner att jag är väldigt inne på resor nu för tiden :)

Nu är det i alla fall hög tid att boka höstens resa. Jag tänker hålla mig borta på min 30-årsdag.

Jag vill inte utstå regn, rusk och eventuellt snöslask utan föreställer mig hellre en drink i min hand på en varm solbädd. Plus att man får en sjuhelsikes energi när man ger sig av på hösten då det är mörkt och kallt i vårt hemland.



Sitter och kikar på Vingresors hemsida...

Funderade lite på Kap Verdeöarna som jag har hört ska vara fint. Thailand känns för långt borta (och för min del räcker det med att jag redan varit där) och Kanarieöarna är lite väl välbesökt av vår familj. Egypten finns INTE på kartan.

Så, det är många delar som ska stämma innan Fru Öberg är nöjd!

Oavett så är det JAG, bara JAG som bestämmer. Det ska vara barnvänligt (och handikappsvänligt om pappa ska med) och av högsta klass.
Det får INTE vara med All Inclusive, det må vara praktiskt men nej tack, jag har bättre fantasi än så. Det ska också vara nära havet och shopping. Det var väl typ det :)

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0