Snart så...

2012-02-15 | 12:55:17 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
...är det dags att packa ihop på kontoret!

Måste hinna växla lite pengar innan barnen ska hämtas. Packningen måste påbörjas (och slutföras!). Så har jag drivor med tvätt hemma också. Efter dessa sjukdomsdagar har det inte blivit mycket av den biten, något man får sota för i efterhand!

Det har väl en viss charm att leva för dagen såsom jag gör, men ibland kanske det vore bra om jag PLANERADE att göra saker och ting i god tid. Jag gillar o planera, skriva listor och så där men jag "grötar" gärna ihop det till sista stund.

Varför växlade jag liksom inte pengar förra veckan?
Och vart sjutton är min bikini?

Flyttlådorna som ännu inte är uppackade ställer till det. 
Äsch, dags att sätta fart!
I morgon vid den där tiden befinner jag mig i VÄRMEN!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0