Teneriffa (igen!)

2012-02-14 | 10:52:44 | Kategori: Jossie gillar | 0 kommentarer
Spontan är mitt förnamn.

Mamma bokade en resa till Teneriffa för en tid sedan. Kort därefter bokade hon in mig med.
Jag har velat och tvekat tusentals gånger.
Vi är ju inte direkt några jättepolare...

Men okej. Lite sol på nosen kan ju inte skada.
Jag åker med!
På torsdag morgon bär det av. En vecka med avkoppling.


Bild från Google.

Till skillnad från min tripp i höstas, då vi bodde närmast Los Cristianos, kommer vi nu bo närmare Las Americas. Det är väldiga kontraster mellan byarna. Los Cristianos är mycket mer mysigt och pittoreskt.



Och på tal om resor...
Det är ju så att jag blir 30 år i år (nu fick jag sagt det).
Något jag planerat sedan... Fem år tillbaka kanske?!

Det blir inga festligheter på hemmaplan, i stället drar vi iväg till värmen. Funderar på Kap Verde-öarna. Oavsett så ska det vara barnvänligt, lagom varmt och mysigt! Gärna ett spa-hotell.

Men först styr kosan mot Teneriffa!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0