30-åringen

2012-01-28 | 23:22:00 | Kategori: Festligheter | 0 kommentarer
Svägerskan Sofiia fyllde 30 i början av januari. Istället för att då bjuda in på fest åkte hon och sambon David till Bali. Kul för dom... Nä, jag är inte alls avundsjuk!

Blev ännu mindre avundsjuk när jag idag såg Sofiias bränna...
Bitter är mitt mellannamn.

Idag stod det i alla fall firande på schemat. Massa mat uppdukad på en buffé. Coca Cola i glaset för min del då jag tydligen fick agera chaufför för vår familj. En trevlig tillställning med tokmycket folk, varje minut ramlade det in nya människor i deras trerummare. Begav oss därifrån relativt tidigt (21.00) med tanke på att barnen var med.

Viktor fortsatte ut på stan med Jonas medan jag tänkte lägga mig tidigt. Lite surfande och sedan släcks lampan för idag.
Vi hörs vidare i morgon!

God natt!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0