Ändrade planer

2012-01-03 | 19:58:00 | Kategori: När & Fjärran | 0 kommentarer
Ja, jag gillar att planera. Noggrannt och väl.

Läste igenom lite guider från bl.a. Venedig som vi satt som deldestination på vår bilresa.
Jag ångrade mig. INGENTING av den staden lockar mig.


Venedig är säkert jättevackert och charmigt men lockar mig inte det minsta!

Warszawa stod också med på rutten men när det stod beskrivet att staden är FÖR stor för att vandra omkring i och att de varnar svenskreggade bilar från att parkera på andra parkeringsplatser än de som är bevakade, drog jag mig undan. Nä, jag vill inte till Warszawa heller.

Lillebror som åkte på en biltripp förra året med hans sambo och hennes föräldrar tipsade mig om att det nog inte är en "Josefin-sak" att bila. Spendera timmar i en bil när man kan göra något annat. Och visst, både Viktor och jag är rätt rastlösa av oss... Vi kanske ska tänka om?!

Jag vill röra på mig på semestern. Inte ligga på en playa, insmord i kokosolja som steker huden och låta kilona smyga sig på precis som varje semester. Nä, fram med papper och penna. Nu ska det planeras om!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0