Fram med lite vår!

2012-01-22 | 19:36:00 | Kategori: Hem & inredning | 0 kommentarer
Jag kunde inte hålla mig...

I lördags åkte vårkuddarna fram. Egentligen hade jag köpt dem till soffan på övervåningen, som är i lite mörkare grå nyans. Konstigt nog "försvann" dom in i tyget och gjorde sig inte alls bra.
Men i den lite ljusgråare soffan på nedre plan blev det helt suveränt!


Mönstrad kudde från Anna O, rosa kuddar från Himla. I fåtöljerna ligger det gröna kuddar.

Och under dagens shoppingrunda med Wilma köpte jag även tabletter till matsalsbordet i grönt, lite ljuslyktor till soffbordet på övre plan och andra prydnadsföremål.



Tulpaner - alltid lika fint! Köpte dessa till Wilmas kalas och hoppas att dom står sig ett tag till. Dessutom hänger det kvar lite girlanger och ballonger efter kalaset :)
Bordstabletter från Hemtex, ljuslyktor från Dixie. Tulpanvas från Ittala.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0