Från ekonomi till recept

2012-01-31 | 12:01:00 | Kategori: Tårtor, kakor & annat gott! | 0 kommentarer
Äntligen lunch och därmed dags för lite "nöjessurfing"!

Från siffrorna på mina papper till bokstäver på recept. Jag samlar ihop flertalet recept, nya smakkombinationer och sötsaker som jag aldrig provat tidigare. En och en annan liten grej kommer jag väl klicka hem också :)

It´s Design hittade jag denna fantastiska bakform i form av en fjäril. En enkel sockerkaka (med eller utan smaksättning), dekorerad med icing, glitter och strössel. Enkelhet när den är som bäst!


Visst är den underbart söt?
Kan tro att mina små tjejer hemma skulle skrika av förtjusning...
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0