Fredagsgott!

2012-01-27 | 21:01:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Tänk va bra jag har det med TVÅ kockar i hushållet, och jag behöver inte lyfta ett finger. Nu hör förvisso till saken att jag inte ens kan koka makaroner eller ens värma pytti panna...

Idag blev det plankstek. Perfekt stekt oxfilé, spritsad (eller utklickad då mina tårtspritsar inte höll måttet) potatismos (egengjord såklart), pepparsås/bearneisesås, champinjoner, baconlindad sparris och tomat.
En fröjd för både ögat och magen!



Till det ett himla gott rödvin som levererades direkt till dörren av Bring Citymail. Pappa hade beställt en låda med 12 viner på nätet så det var en sann överraskning!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0