Frisörbesök & fönstershopping

2012-01-27 | 17:17:00 | Kategori: Jossie gillar | 0 kommentarer
Åh, jag känner mig som en helt ny människa!
Nyfärgat hår, de slitna topparna är ett minne blott och så de där glammiga lockarna som Karina alltid fixar!

Innan frisörbesöket tog jag en vända i affärer. Köpte tidigare i höstas handdukar från Gant till badrummet på entréplan. Deras frotté (och även bäddset) är mina absoluta favoriter, så jag tänkte köpa ny frotté tills dess att badrummen på övre plan blir färdiga. Mindes att de hade handdukar med gråa ränder men de var ändå inte som jag tänkt mig nyansmässigt. Inget köp där alltså.

Det enda jag kom hem med var en kitchig bordsspegel från Lagerhaus, som kommer bli perfekt när vår walk-in-closet blir färdig. Bortsett från frisörbesöket var detta ett billigt stadsbesök.

Tog en frukost/lunch på Espressohouse och suktade efter klädesplagg genom skyltfönstrerna. Köpstoppet på kläder består även fast ibland funderar vad i h-lvete jag tänkte på!
Just "den där" Marc Jacobs väskan inne på Raglady bara skrek efter mig och toppen från See by Chloé på Tara.
Och dom snygga, bruna bootsen från Gant som jag klämde och kände på... Ja, bara att ställa tillbaka dem på dess plats och invänta år 2013.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0