I skog & mark

2012-01-29 | 16:51:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jag är inte typen som hänger i skogen om helgerna, men ibland får man göra undantag för barnens skull.
Glashalt var det och dessutom tog vi med oss pulkorna i hopp om att få åka pulka. Det fanns gott om snö (eller is) på sina ställen men mestadels fick vi släpa dom.











Den sista bilden är nog bäst. Elsa och jag försöker ta oss upp för en brant, hal backe MED gummistövlar på fötterna. Nedanför den backen rinner en liten bäck, och jag ångrar att jag inte tog med mig systemkameran för det hade blivit många fina bilder. Isen hade längs kanterna format sig som små blommor. Riktigt faschinerande trots att jag inte kan titulera mig skogsmulle!

Efter vår två timmar långa promenad var det rätt gott att komma hem, in i värmen.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0