Mamma-lyx!

2012-01-25 | 22:47:29 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
I morgon ska jag äntligen på ett välbehövligt frisörbesök!
Håret har tappat all sin glans, luggen har växt ut och är allmänt bångstyrig och topparna kluvna som bara den.

Tur att Karina fixar frillan!
Och jag får lite mammalyx!

Först på morgonen ska tjejerna till tandläkaren. Två trotsiga tjejer kräver tålamod och pedagogik så skönhetssömn är ett måste. Men när datorn åker fram är det väldigt många måsten, ungefär som Alfons Åberg som "ska bara".

Mina ögon börjar dock gå i kors, och på tal om ögon så funderar jag på att investera i ett par nya glasögon. Mitt köpstopp kan ju inte innefatta sådana nödvändigheter eller borde jag tänka att mina "gamla" glasögon borde gå sönder först?!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0