Mindre bra form

2012-01-08 | 22:50:30 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Dagen har bestått av röjning med stort R...

Inför försäljningen av mammas och pappas hus har vi fått hjälpa till med att ordningsställa källaren. Dom började för några år sedan med ett gjuta ny platta i källaren, lägga klinker osv. för att bygga ett hemma-spa med biorum. Det rann dock ut i sanden då pappa blev sjuk. Vi har alltså släpat och kånkat sedan kl 10 i morse.

Dumt nog hade jag klätt mig för lite, jag tänkte liksom arbeta mig varm. Men det spelade ingen roll vilket tempo jag än höll så frös jag trots att jag ändå är ganska välisolerad ;)

Nu ligger jag sedan ett par timmar tillbaka nerbäddad i sängen, huttrandes, snuvig och dan. Är i mindre bra form men har sällskap av datorn och lite tidsskrifter - Equipage och Drömhem & Trädgård...

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0