Rock on!

2012-01-21 | 12:02:00 | Kategori: Festligheter | 0 kommentarer

Taxibilen med Anna och Peter hämtade oss 16.30 och sedan begav det sig mot Danilo.
Rätt stressigt där en fredag men vi han, ordagrant, kasta i oss både förrätt och varmrätt. Sipprade i mig en Mojito och ett glas rött av sämre sort.

Elefantkliven gick sedan mot Scandinavium och matchen mellan Frölunda och Modo.
Tempot på matchen var högt men det kunde blivit fler mål än 2-1 kan jag tycka. Lite öl, cider och shottar han vi med i pausen också.

Och har man barnvakt så varför inte fortsätta aftonen. Vi gick vidare till Flying Scotsmen (heter det så?!) ett ställe jag inte ens visste fanns. Tydligen brukar Viktor och hans hockeykompisar hänga där emellanåt. Drinkarna smakade precis lika blaskigt som på andra ställen där omkring.

När vi tröttnade på dj´ns dåliga musiksmak gick vi till Lounge. Drack groggar (det är väl det dom kan på dessa ställen. Grogg = TVÅ ingredienser) och dansade oss svettiga fram till 02.00.


Min dansglada man på Lounge!

Nattamat är ju obligatoriskt så det blev sliskig kebab längs Avenyn. Sedan taxi hem.
Behöver jag nämna trötthetsgraden idag?!

Om exakt en timme är det barnkalas och jag står och bakar cupcakes in i det sista. Tidsoptimist! 

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0