Syskonmaffian

2012-01-04 | 14:02:53 | Kategori: Jossie gillar | 1 kommentarer
Måste dela med mig av ett fotografi från mitt kontor!
Gillar verkligen det här syskonfotot som togs för... Jag vet inte hur många år sedan!
Jag må vara lättroad, men det ger mig ett gott skratt varje dag!





Lillasyster till vänster, jag och så lillebror som ser ut som en riktig businessman.

Mamma klippte oss alltid i dessa fasansfulla frisyrer, något som syrran och jag på senare år kallat för "Polly-frisyrer" (ni vet chokladgodisarna). Jessica var ljus Polly och jag mörk Polly.
Så avslutade hon alltid med att locka topparna INÅT!
.
Postat av: Jessica Bästica

Tragiskt :( Men för livet tackvare frisyren!

2012-01-07 @ 17:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0