Trettondagsafton

2012-01-05 | 12:39:37 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Trettondagsafton / Trettondagen
Ja, va händer idag?
Och i morgon?

I morgon blir det middagsbjudning. Betina, Peter och deras barn kommer hem på lite middag. Pappa får stå för matlagningen, det har liksom blivit hans grej och han är en kung i köket vill jag lova!
Förskolan har också stängt så det blir en heldag med massa mys och bus hemma.

Behovet efter lediga dagar med lite sovmorgon är stort. Det kommer liksom väl till pass nu...
Tur att jag är gift med en morgonpigg man så jag kan ligga och dra mig lite extra på morgonen :)

Snart är det dags att packa ihop, förskolan stänger tidigare idag.

Ha en mysig afton!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0