Vilket (o)väder!

2012-01-04 | 11:50:50 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Inte en endaste minut har jag sovit i natt.

Vi gick och lade oss hyffsat tidigt men p.g.a de kraftiga vindarna och att huset skållrade så kunde jag inte somna. Jag låg och tänkte på om något föremål skulle flyga mot våra bilar, eller att carportens tak skulle blåsa bort.

Vårt hus är nybyggt och av en riktigt rejäl stomme, trots det så skakade väggarna emellanåt. Jag såg också när våran utomhusmöbel (nej, vi har inte hunnit ta in den ännu) flög i väg ett par meter bort. Bordet är ändå tungt och måste bäras av 2-3 stycken. Stolarna klappades ihop och dunsade i väg dom med.

Riktigt, riktigt otäckt!

Och här sitter jag, på kontoret och dricker oräknliga koppar med kaffe. Allt för att hålla mig vaken.
Stormen Emil heter den visst och det var banimej ett riktigt yrväder :)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0