Blåbärsunge!

2012-07-26 | 20:17:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Åååh vad jag saknar mina små flickor!
Det gör nästan ont och det börjar bli riktigt, riktigt jobbigt i hjärtat av att inte ha dem hemma.
 
Jonas hjälpte Viktor att flytta det sista från pappas rum och då fick jag umgås med Viola och Olivia under tiden. På baksidan av vårt hus upptäckte Olivia en massa blåbärsris. Jag gick in och hämtade bunkar och barnen plockade blåbär efter blåbär. Ja, Viola stoppade hälfen i sin mun också. Lilla blåbärsungen!
 
 
Vi gjorde sedan små blåbärspajer (i cremé brulee-formar) av de blåbär vi plockat. Supergoda!
Lillebror med flickvän fick smaka efter att vi grillat hamburgare till lunch. Även idag en lyckad och härlig sommardag!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0