Gympass på morgonkvisten

2012-07-16 | 21:10:13 | Kategori: Träning & hälsa | 1 kommentarer
Varför sova ut på morgonen när man kan ta sig till gymmet o lyfta skrot istället?!
Först åkte Viktor ner till gymmet o så snart han var färdigtränad så tog jag mig dit.
 
Gick igenom mitt PT-pass första gången själv och det gick grymt bra. Kände mig dessutom otroligt nöjd efteråt! Men ingen rast och vila efter träning inte.
 
Wilma passade på att testa hennes nya cykel medan Viktor gick med Ozzy och jag tog Elsa i vagnen. Tog en rejäl promenad, trots vissa skyfall. Under första halvan kändes mina fötter rätt bra, förvånande nog, men sedan kom den outhärdiga smärtan tillbaka.
 
I morgon ska Viktor och jag köra igång en detoxkur på 20 dagar. Med risk för viss bitterhet i inläggen även framöver alltså :-)
 
Soyadryck, proteinpulver, färska bär och frukt. Broccoli, blomkål, kycklingfiléer och timjan. Råris, torsk och morötter. Makrill i tomatsås, en näve nötter.... Ungefär det ska vi gotta oss med framöver, och så detoxdrycken förstås!
 
På torsdag väntar nytt PT-pass för en Josefin, tom på kolhydrater och socker.
Skål då för den som dricker alkohol på sin semester ;-)
.
Postat av: malin

Hejsan.
allt väl med dig idag?
jag har precis tagit upp mitt bloggande igen, efter fått lite mera lugn & ro i livet.
Kolla gärna in min blogg & skriv en rad (:

2012-07-17 @ 13:08:44
URL: http://jagkallashon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0