Havet tur & retur

2012-07-25 | 23:12:00 | Kategori: Jossie gillar | 0 kommentarer
Vilka sommardagar vi bjudits på!
 
Jag tog bilen in till stan för en avkopplande men ack så välbehövlig, ansiktsbehandling. Perfekt innan solandet drar igång på allvar, för jag hoppas att sommarvärmen håller i sig!
Gick sedan o kikade lite på stan. Fyndade bl.a. två par shorts (varav det ena paret för 49 kr, vilket fynd!) och ytterligare en bikini. Samma visa varje år, jag får cravings på bikinis.
 
Mötte sedan upp Viktor, Ida och Richard ute vid Fiskebäcks småbåtshamn där vi tog en tur på böljan den blå. Ozzy börjar bli båtvan och var givetvis också med!
Stannade till på Styrsö och åt middag innan vi körde vidare ut bland alla vackra öar.
 
 
Nästa investering blir helt klart en motorbåt!
Det är Viktor och jag mer än eniga om...
 
Imponerande nog hade killarna också packat ner smörgåsar, kaffe och bullar. Nu glömdes det av men det är ju tanken som räknas! Annars brukar det väl vara damerna som kommer ihåg det :-)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0